vineri, februarie 17, 2012

“Colecţia surorile Bronte” din 24 februarie cu "Click pentru femei" !

De vineri, 24 februarie 2012, revista Click pentru femei ne va oferi o nouă colecţie de cărţi : “Colecţia surorile Bronte”.
Pret revista + carte : 9.99 lei.
Dupa aproape două secole, romanele surorilor Bronte exercită şi astăzi o fascinanţie asupra cititoarelor de orice vârstă. Povestirile surorilor Bronte abordează probleme la fel de actuale şi in ziua de azi : dragoste, dramă, pasiune, intrigi şi prejudecăţi.
Lista cărţilor din “Colecţia Surorile Bronte” – Click pentru femei şi data acestora de apariţie :
Agnes Grey de Anne Bronte24 februarie 2012
La rascruce de vanturi de Emily Bronte  – 2 martie 2012
Shirley vol.1 de Charlotte Bronte   9 martie 2012
Shirley vol.2 de Charlotte Bronte16 martie 2012
Jane Eyre  de Charlotte Bronte23 martie 2012
Villette vol.1 de Charlotte Bronte30 martie 2012
Villette vol.2 de Charlotte Bronte6 aprilie 2012

SURSA

6 comentarii:

  1. Nu voi lua toata colectia, am majoritatea cartilor, dar cu siguranta voi lua cateva carti... am inceput sa citesc La rascruce de vanturi, si daca toata colectia e la fel de buna precum cartea asta, merita!

    RăspundețiȘtergere
  2. nu voi lua toata colectia insa sigur cateva

    RăspundețiȘtergere
  3. Dintre cartile surorilor Bronte nu am citit decat Jane Eyre si La rascruce de vanturi. Le recomand pe ambele, sunt superbe!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lazar Alexandra Diana5 martie 2012 la 10:45

    Poate sti tu ceva mai distribuie colectia?.....nu au dat pana acum nici o carte!

    RăspundețiȘtergere
  5. abia azi am aflat de aceasta colectie si mi-am luat primul volum .. am citit momeentan doar cateva pagini si chiar am ramas impresionata .....cu sigurana voi luta toate volumele:D....este o colectie frumoasa la fel si colectia Jane Austen

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!