luni, ianuarie 16, 2012

The magic of words... by you (33)

Ramona ne-a trimis citate din volumul 11 din Vampirii Sudului - "Capcana mortală" de Charlaine Harris. Eu nu am citit nicio carte, însă am văzut serialul și mi-a plăcut mult. Mai ales de Eric:)). Mulțumim, Ramona.

"Şi-a trecut o mână prin păr, care (ca de obicei) îi stătea alandala. (…) Mi-am stăpânit imboldul de a scoate la repezeală o perie cu care să-i dau formă. Nu era un gest pe care să-l facă un angajat faţă de podoaba capilară a patronului."

"- Şi o să-mi tai părţile deteriorate?
- Din păr, a replicat, prudent.(Nu sunt convinsă că aveam nevoie de această precizare liniştitoare.)"

"- Claude mi-e văr, iar Dermot, străunchi, am zis instinctiv. Ei n-ar încerca să…
Şi, necăjitã, am lăsat gândul nerostit. Dacă învăţasem ceva de-a lungul ultimilor câţiva ani, atunci fusese că nu trebuie să fac presupuneri prosteşti. Ideea că rudele tale nu vor să îţi facă rău era o presupunere prostească de gradul întâi."

"- Bună, am zis voioasă ca o majoretă îndopatã cu amfetamine. Eu sunt Sookie. Sunt măritată cu Eric. Bãnuiesc că nu ştiai, nu? Iar ea este Pam, vlăstarul lui Eric şi puternica lui mână dreaptă. Cred că nici asta nu ştiai, este?
(…)
Pam o fixa pe Ana Lyudmila cu o privire de parcă s-ar fi îmtrebat cât timp i-ar trebui ca să-i smulgă genele, una câte una."

"Le răspunsesem la întrebări în ceea ce acum ştiam că reprezintă stilul zânelor: mă ţinusem de litera adevărului, fără să îi respect şi spiritul."

"Şi când ai nevoie de doi hăndrălăi capabili? Când îţi bat necazurile la uşă. Până să îmi dau seama, m-am întors şi m-am ridicat spre intrarea în bar. Fireşte, cei doi Leeds au privit încotro priveam eu, aşa că eram toţi cu ochii pe uşă când au intrat necazurile pe ea."

"- Ai fãcut dragoste cu ea? L-am întrebat încercând să am un ton neutru.
- Ea m-a salvat. Mi-a dat impresia că asta aşteaptă. Şi am simţit că asta trebuia să fac.
Ca şi cum i-ar fi împrumutat lui Judith o bastistă, văzând-o că a strănutat. Chiar nu-mi trecea prin cap ce-aş putea să mai spun. Bărbaţii! Vii sau morţi, tot o apă şi-un pământ erau."

"Timp de câteva minute, am discutat mărunţişuri. El mi-a pieptănat părul, îngrozitor de încurcat, iar eu l-am pieptănat pe al lui. (Maimuţele se caută între ele după cristale de sare, cred. Noi ne făceam toaleta reciproc.)"

"Nu ştiam dacă atacatorii intenţionau să mă omoare, dar nici să mă invite la o partidã de Monopoly nu vroiau."

"Nu mă mişcasem atât de repede, atât de îndelungat, de când… de când fugisem ultima dată de cineva care voise să mă omoare. M-am gândit: ar fi cazul să-mi schimb modul de viaţă."

"Eu sunt o fată căreia îi place să îşi ia mesele, aşa că nu fusese o tactică în scopul pierderii în greutate. Doar că fusesem prea ocupată cu săritul dintr-o situaţie de criză în alta. Hai cu Dieta de Evitare a Morţii la Firul de Păr a lui Sookie Stackhouse! Aleargă să-ţi salvezi viaţa şi mai sari şi peste mese. Exerciţiu fizic, plus înfometare."

"- Mă-ta, a rostit încântatã Jannalynn. Mă-ta, mă-ta şi iar mă-ta!
- Amin, i-a ţinut isonul Sam."

11 comentarii:

  1. Ce dragute sunt citatele! Ti-am trimis si eu cateva citate saptamana trecuta (la adresa alexya_fanfics@yahoo.com).

    RăspundețiȘtergere
  2. Faine citatele..am doar primul volum..si nu prea m-a impresinat:))..dar astea par dragute

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mult imi place de Sookie :x e tare draguta..mai am mult pana la volumul 11 :(

    RăspundețiȘtergere
  4. ca sa fiu sincera,am citit doar primele dintre ele,fiindca trebuie sa o cumpar si eu...in curand:d
    seria este una foarte frumoasa,mai interesanta decat serialul.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu inca nu am citit toate volumele, asa ca ma tot chinui sa le gasesc. Frumoase citatele!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Trebuie să recunosc că nu am citit încă nici una din cărţi, am văzut doar serialul. Dar îmi plac mult citatele, poate o să le cumpăr şi eu.

    RăspundețiȘtergere
  7. N-am citit inca nici un volum, dar citatele par promitatoare.

    RăspundețiȘtergere
  8. Sookie s-a schimbat mult de-a lungul cartilor, acum e mai sarcastica si mai detasata decat in primele volume.

    RăspundețiȘtergere
  9. eu nu am citit seria am pierdut oferta de la revista Bravo si nici nu cred ca le voi mai cumpara si chiar imi pare rau :((

    RăspundețiȘtergere
  10. @Apy, cauta pe shop.libertatea.ro sau pe libris, poate ca inca nu sunt aparute acolo dar cu siguranta vor aparea ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. am primele 10 volume, pe asta nu am apucat sa-l iau :(
    in fine...fac eu rost de el:)) povestea e chiar incitanta, vampirii sunt foarte diferiti fata de tot ce am ...citit pana acum :-> diferiti nu intr-un sens rau, ci, dimpotriva, chiar bun :))
    PS: eric face toti banii dati pe cartile astea :))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!