sâmbătă, decembrie 17, 2011

Music for blog soul (7)

S-au adunat foarte multe propuneri muzicale de la voi, și a venit clipa să mai postăm o parte din ele. 

Miha ne-a recomandat niște melodii foarte drăguțe, și îmi cer scuze că le postez de abia acum, dar mailul tău a fost la spam nu știu de ce și l-am descoperit de câteva zile doar:
The Pretty Reckless - Just Tonight
Bob Marley - A lalala long
MIKA - Relax, Take It Easy 
Jason Mraz - I'm Yours
Afriend ne-a propus o melodie foarte dragă mie, pe care o ascult de mult timp:
Adele - Rolling in the deep
Stephany a vrut să ne introducă și mai mult în spiritul sărbătorilor ce se apropie, și ne-a trimis câteva melodii superbe, de sezon: 
Mariah Carey - All I Want For Christmas Is You
Cascada - Last Christmas
Dean Martin - Let it snow!

Nu sunt toate, mai am câteva recomandări pe care le voi pune data viitoare. Mulțumesc frumos fetelor pentru melodii!

2 comentarii:

  1. chiar am uitat de cateva melodi..voi fetelor mi-ati adus aminte:)...frumoase toate:D

    RăspundețiȘtergere
  2. Let it snow si All I want for Christmas is you sunt...o traditie pt Craciun la mine. Si Last Christmas, dar in varianta Wham! De asemenea, imi place melodia de la Mika:X

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!