luni, octombrie 03, 2011

The magic of words (20)

Citatele aparțin volumului 1 din seria ”Casa Nopții” de P.C. Cast și Kristin Cast, care se numește ”Semnul”. Aceste citate au fost extrase de Kyky, căreia îi mulțumim frumos pentru ajutor!

"Amintiti-vă, întunericul nu echivalează întotdeauna răul, la fel cum lumina nu aduce întotdeauna binele." -Zeita Nyx

"Apoi vampirul a început sa vorbească, iar vorbele sale ceremonioase s-au prelins între noi amenințătoare și ademenitoare, asemenea sângelui amestecat cu ciocolata caldă.
- Zoey Montgomery! Noaptea te-a ales pe tine, iar moartea îti va fi zămislire. Noaptea te cheamă. Pleacă-ți urechea la glasul ei îmbătător! îmbrățișează-ți soarta în Casa Nopții!"  [Vânătorul]

"Oare vampirii joacă șah? Existau oare vampiri tâmpiței? Dar majorete-vampir, genul Barbie? Oare există și vampiri care cântă în vreo trupă? Sau vampiri emo, tipi d-ăia ciudați care poartă pantaloni de fata si cu bretoanele alea nasoale care le acopera jumatate de fata? Sau pustanii aia adepti ai subculturii goth, carora nu prea le place sa se spele? Oare aveam sa devin si eu o pustoaica goth? Sau mai rau, o emo? Nu prea ma omoram dupa negru, cel putin nu în mod exclusiv, nu simteam o brusca si nefericita aversiune fata de apa si sapun si nici nu ma cuprinsese vreo dorinta obsesiva sa-mi schimb tunsoarea ori sa îmi dau cu creion dermato-graf la greu."-Zoey Montgomery(Redbird)

"Desigur, problema era ca transformarea în monstru era cea mai fericită dintre cele două variante pe care le aveam. 
Varianta numărul 1: mă transform într-un vampir, ceea ce cam e sinonim cu un monstru pentru aproape orice om. 
Varianta numărul 2: corpul meu respinge Transformarea si mor. De-a binelea.
Vestea buna era ca nu mai trebuia sa dau mâine testare la geometrie."-Zoey Redbird

"Mi-am asezat geanta si manualul de geometrie pe polita, am tras adânc aer în piept, am ridicat capul dintr-o miscare si mi-am dat parul pe spate.
M-am simtit de parca as fi privit în fata un necunoscut pe care crezi ca-1 cunosti. Stiti cum e, vezi un om în multime si ai putea jura ca-l cunosti, dar de fapt nu l-ai vazut în viata ta. Ei, bine, acum necunoscuta pe care credeam c-am mai vazut-o undeva eram chiar eu". Zoey
 
"- E superb aici în special datorită mie.
I-am aruncat o privire, convinsă că glumeste, dar i-am întâlnit ochii albaștrii și reci.
- Da, ai auzit bine. E cool aici pentru ca eu sunt cool." Afrodita

"- Ce rochie draguta, Zoey! Arata exact ca a mea. A, stai putin! Chiar a fost a mea!
Afrodita a râs din gât, ca un copil care se da mare în fata unuia mai mic decât el. Nu pot sa sufar fetele care fac faze din astea. Da, bine, e mai mare decât mine, dar si eu am sâni.
Am zâmbit, mi-am luat un ton inocent si am lansat o minciuna cât mine de mare, care cred ca mi-a iesit destul de bine, tinând cont de faptul ca nu prea ma pricep la mintit, ca fusesem atacata de o fantoma si ca toata lumea se holba la noi si tragea cu urechea la discutia noastra.
- Buna, Afrodita! Sa vezi o chestie, chiar citeam un capitol din manualul de sociologie de nivel avansat pe care mi l-a dat Neferet si scria ce important este ca liderul Fiicelor întunericului sa-i faca pe toti noii membri sa se simta bineveniti, sa se simta ca acasa. Cred ca esti foarte mândra ca te descurci atât de bine."- Afrodita&Zoey


"John încerca deja sa ma tintuiasca cu privirea, însa atentia i-a fost retinuta de Semnul meu. Fata i s-a botit de scârba.
- Satana, da-te în laturi! a citat el cu vocea lui de predicator, dupa cum îmi place mie sa cred.
Am oftat.
- Nu e Satana, sunt eu, dar e cam tot aia. " John Heffer&Zoey Redbird

„Ma duc în rai. Hm, stiu câtiva care o sa fie uimiti de faza asta." Z.

"Slava Domnului, nu a luat în seama faptul ca stateam si zâmbeam ca un pitic din ala stupid de gradina". Z

"Iar apoi s-a întâmplat ceva cu adevarat ciudat. I-am simtit mângâierea în privire. Nu puteam sa-mi desprind ochii de la el. Fata din fata lui a parut sa se volatilizeze, iar pe hol n-am mai ramas decât noi doi si dulcele si fascinantul miros al sângelui sau. " Zoey despre Erik

"Când a spus ultimele doua versuri m-a privit în ochi si, la fel cum se întâmplase cu o zi înainte pe hol, am simtit de parca am fi fost singuri în încapere, singuri în lume. M-a trecut un fior, cam la fel cum mi se întâmplase în cele doua dati de când fusesem în¬semnata în care simtisem miros de sânge, numai ca de data asta nu era nici urma de sânge în clasa. Era doar Erik. Apoi a zâmbit, si-a dus degetele la buze, ca si când mi-ar fi trimis un sarut, si a facut o plecaciune. Toata clasa a izbucnit în aplauze, inclusiv eu. Pe bune, nu ma puteam abtine." Z.

9 comentarii:

  1. imi plac mult citatele, ca si seria de altfel. abia astept sa citesc volumul opt.

    RăspundețiȘtergere
  2. Heei! V-ati apucat de serie.>:d<
    Multumesc de amintire.:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ms de citate KYKY ! Sunt superbe !
    Si mai ales aia cu Vampirii emo :D lol !
    Si faza cu Erik a fost la fel de tare ! Mult succes in continuare si sa ne mai trimiti citate !
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. >:D< Daca fetele mai accepta, logic ca o sa mai trimit.:)

    RăspundețiȘtergere
  5. am citit cartea, se simte contributia unei adolescente, mai ales la limajul pe care il folosesc personajele

    RăspundețiȘtergere
  6. nu am citit seria dar imi plac unele citate si fata cu luna pe frunte e draguta

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place foarte mult seria..Acuma sunt la vol 4..

    RăspundețiȘtergere
  8. Am auzit numai lucruri bune despre serie, cred ca o voi citit si eu... insa mi-e groaza, la cate volume are..

    RăspundețiȘtergere
  9. Una din seriile pe care le voi cumpara de indata ce fac rost de mai multi bani deodata! Citatele sutn superbe, nu le-am citit pe toate, de frica sa nu-mi stric surpriza, insa, ma atrag foarte tare!!!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!