joi, august 04, 2011

New Name.. New Banner !

Avem un nou banner! Nu că nu ne mai plăcea cel vechi..din contră, credem că era destul de drăguţ, nu? Doar că dacă blogul nu se mai numeşte "Fan Fic Twilight" ci "Walking on Letters"  era firească schimbarea. Vă place?  

jhj     sau      anigif

 Este în două dimensiuni, mai mare şi mai mic. E alegerea voastră pe care îl afişaţi. Codurile html le găsiţi AICI. 
Vom mai trimite zilele acestea la afiliaţi mail cu codul pentru a schimba bannerul nostru,  şi avem rugămintea la cei care ne aveţi în lista de bloguri să modificaţi numele nostru cu "Walking on Letters"
De asemenea, daca suntem la voi în Blogroll,  fără să ştim, spuneţi-ne ca să vă punem şi noi. :-). 
O zi frumoasă tuturor!

12 comentarii:

  1. Imi place mult noua "haina".:d E mult mai bine decat "Fanfic Twilight" nu pentru ca nu imi place seria Amurg,din contra,o ador:X Dar cum aici nu e vorba numai si numai despre Twilight(ceea ce ma bucura sincer) e mult mai frumos numele nou.
    Felicitari si succes in continuare!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place mai mult numele asta . De ceva timp , nu mai putea fi numit fan fic twilight , deoarece nu aveati doar ficuri de acest gen . Asa ca .... Felicitari pt : Botez "

    RăspundețiȘtergere
  3. Este mult mai frumos acest nume.Peste tot numai twilight twilgiht fan fics. Asa mai merge.Da si imi place mult si banner-ul (ala mai mare desigur) :))

    RăspundețiȘtergere
  4. "Walking on Letters". Frumos :X E atat de expresiv, imi place. Iar banner`ul e minunat!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place banerul , doar ca de fiecare data cand apare cate ceva nou pe blogul vostru , imi doresc tot mai mult . Cred ca devin dependenta . De fiecare data cand intru pe net , ( dupa ce-mi verific mail-urile ) deschid la blogul vostru .

    RăspundețiȘtergere
  6. Stiti ce imi place la noul baner ? Ca l-ati pastrat pe Rob . Cred ca e si Kristen , dar nu sunt sigura . Ea o fi ? Desenul cu fata aceea cu parul lung si brunet .

    RăspundețiȘtergere
  7. Read, dream, create and have faith! Corect!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar chiar ati avut inspiratie, atat cu bannerul, cat si cu numele blog`ului.:)

    RăspundețiȘtergere
  9. Mie imi zici Iri? Multa inspiratie au avut

    RăspundețiȘtergere
  10. este minunat si numele si banner-ul :)

    RăspundețiȘtergere
  11. La fel ca Steph simt parca vreau mai mult ,Dar noi ca fiinte mereu suntem nemultumiti :))

    RăspundețiȘtergere
  12. IMi place mesajul care il transmite-ti prin banner este minunat :)

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!