joi, august 04, 2011

Fantasy vs. Fantastic la Nemira

Click pe imagine pentru detalii
BannerFans.com

  Weekendul acesta, Nemira iti propune o lupta intre dragoni si agenti guvernamentali, intre vrajitori si extraterestrii, intre cavaleri onorabili si tineri cu abilitati extraordinare.
 Pe scurt, o confruntare intre personaje tipice literaturii Fantasy de tip clasic si personajele caracteristice literaturii Fantastice moderne.
 Viziteaza-ti universul favorit prin intermediul unor carti precum Tronul de Jad sau Eu sunt numarul patru, Ucenicul asasinului sau Hot si dragon, Jocurile Foamei sau Ochii dragonului, weekendul acesta cu o reducere de 45%.

10 comentarii:

  1. Asta chiar e ceva nou . Nu am mai auzit de o carte cu atat de multe elemente de supranatural impreuna . Sau poate ca exista , dar eu nu am mai auzit ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum am zis si mai demult salivez dupa Jocul foamei.Scz de metafora .Dar chiar vreau sa iau cartea aiai si inca o carte care o urmaresc de mult rafuiala de Kelley armstrong.

    RăspundețiȘtergere
  3. Excelente cartile, intr-adevar, editura Nemira are ceva carti bune. Apreciez ca intotdeauna fac mega-reduceri.:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Ucenicul asasinului " suna promitator . Ma intreb despre ce o fi vorba in carte .

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi plac toate titlurile, as cumpara toate cartile din lume daca as avea cum!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. P.S: Sper ca o sa reusesc vreodata sa fac asta!:)) Fantezii:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Delirezi Irina cand or zbura porci poate :))

    RăspundețiȘtergere
  8. ceea ce nu va fi prea curand :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nemira mereu ma inveseleste.Mereu mi-au placut cartile de la Nemira :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mega reduceri? Putin zis Ultra mega reduceri Irina !!! :))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!