miercuri, august 03, 2011

Music for our souls (11)

Cred că fanii "Trueblood" şi-au dat seama deja ce melodie propun această săptămână. E vorba de tema acestui serial. Eu sincer nu-l urmăresc (shame on me, I know) dar asta e pentru că în ultima vreme am cam lăsat-o moale cu serialele... devenisem prea dependentă de ele şi am spus că am nevoie de o cură de dezintoxicare :)). Sper să vă placă piesa, e... faină. A, şi mi-am amintit că am şi o imagine care se potriveşte de minune cu ea... o găsiţi mai jos.  

Jace Everett - Bad Things

"I don't know who you think you are,
But before the night is through,
I wanna do bad things with you.
"



Apropo de seria aceasta, pe blogul editurii Leda s-a dat startul unei campanii pentru a susţine apariţia seriei Trueblood/Vampirii Sudului cu revista Bravo. Iată ce ne roagă adminul:


"Dragii mei,
Aşa cum am discutat în comentariile de la diverse postări, încercăm să convingem echipa de la BRAVO să accepte cărţile seriei TRUEBLOOD/VAMPIRII SUDULUI de Charlaine Harris ca insert în numerele viitoare.
Mă gândesc că am avea şanse de reuşită dacă fiecare dintre voi ar intra pe site-ul lorhttp://bravonet.ro/  şi ar cere acest lucru fie pe forum, fie la rubrica Q&A.
Probabil că va trebui să pierdeţi ceva timp ca să vă înscrieţi în comunitatea lor, dacă nu cumva sunteţi deja membri, dar cred că e singura acţiune eficientă. Puteţi comenta şi aici, pe blog, dar nu cred că ar avea acelaşi efect doar dacă le transmit eu “Uitaţi cât de mulţi cititori îşi doresc asta!”
Ce ziceti, va incumetati?"
Deci, dacă vă doriţi această serie împreună cu revista Bravo, ştiţi ce aveţi de făcut. 

Pupici! 

35 de comentarii:

  1. Din pacate , nu sunt fana true blood . Rusine sa-mi fie . :(

    RăspundețiȘtergere
  2. Sustin aparitia seriei "True Blood" alaturi de revista Bravo. Sper sa accepte cei de la Bravo, ar fi o surpriza placuta pentru toti.:)

    RăspundețiȘtergere
  3. As vrea mult ca vampirii sudului sa para alaturi de bravo.Adevarul e ca nu m-am uitat nici la serial.Deci sunt foarte curioasa.Eu sustin aceasta paritie cu toata puterea mea mintala de cititor.Va urez succes :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca revista bravo va pune cartile , cu siguranta le voi cumpara . Si nu neaparat ca sunt fana a vampitilor , dar mai nou imi fac propria biblioteca personala , plina de carti SF .

    RăspundețiȘtergere
  5. Oare ce carti vor mai pune in continuare ? Adik dupa seria asta , evident

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce n-as da sa fie mai multe reviste ca Bravo . Sora mea era dependenta de revistele astea . Cumpara toate numerele . Si acum le mai are ! :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu stiu, cred ca o sa apara serii bune!:) Ar face vanzare si revistei, si cartilor:))

    RăspundețiȘtergere
  8. @Stephany: Si eu obisnuiesc sa le cumpar, de vreo 3 sau 4 ani incoace:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt sfaturi si chestii interesante in revistele alea:D

    RăspundețiȘtergere
  10. Totusimi imi plac mai mult revistele popcorn am camera plina vcu postere.Si da,si mie imi place sa-mi crez propria biblioteca plina de carti fantasy si Sf

    RăspundețiȘtergere
  11. Deci da este minunata aceasta idee ar fi perfect .Si mai usor de asemenea.Imi plac la nebunie cartile sf si fantasy insa mama nu mi le mai cumpara ca sa saturat de vampirii mei. :((

    RăspundețiȘtergere
  12. @The Poor Gardener: Si eu cumpar revista popcorn.:)) Idem, am vreo 30 de postere insirate p`aici:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Si in legatura cu parintii, si eu patesc la fel. Ma pune mama sa citesc clasice.:)) Bine ca am citit si d`alea destul, da` acum vreau ceva nou!:>

    RăspundețiȘtergere
  14. ighh eu acum incerc sa citesc robin hood singura carte clasica care mi-a placut a fost jane Eyre :))

    RăspundețiȘtergere
  15. Da am o camera plina cu postere.Peretii usa dulapul,patul mai ca iau si geamul :))

    RăspundețiȘtergere
  16. Cat despre cati clasice planuiesc sa citesc La rascrusi de vanturi si Panza de paianjen de Cella Serghi :D dar i aceste carti minunate la care fetele fac recenzii :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Diana, iti recomand din toata inima "La rascruce de vanturi":X

    RăspundețiȘtergere
  18. Ai citit-o ? Si cum este ?

    RăspundețiȘtergere
  19. Parintii imi zic ca e cam complicata pentru mine :( Desi nu cred :)

    RăspundețiȘtergere
  20. Ma duc inca o data pe mana ta daca zici ca mi-o reomanzi.

    RăspundețiȘtergere
  21. Cat timp vine de la tine atunci trebuie s-o citesc :)

    RăspundețiȘtergere
  22. Ma intreb si eu ca Stephany ce serii vor mai aparea cu Bravo.

    RăspundețiȘtergere
  23. daca cartile vor fi vandute cu revistele sincer cred ca le-as cumpara in fiecare luna :))

    RăspundețiȘtergere
  24. Desi sincer singurul lucru pentru care le cumparam erau pentru acele sfaturi cu imbracaminti si alte chestii din aste-a :))

    RăspundețiȘtergere
  25. Cred ca am sa ma apuc si eu de cartea " La rascruce de vanturi " . Si parintii mei imi spun la fel .

    RăspundețiȘtergere
  26. Nici ei nu sunt prea incantati ca citesc atata fantasy . Spun ca e o pierdere de timp . Si ca ar trebui sa citesc carti romanesti care imi vor trebui la scoala sau ceva de genul asta ! :(

    RăspundețiȘtergere
  27. S-au saturat sa ma tot cicaleasca pana la urma . Au cedat , si m-au lasat cu vampirii mei ! :))

    RăspundețiȘtergere
  28. Cat despre Panza de paianjen , am citi-o . A fost frumoasa , oarecum . Dar m-a lasat cam rece . Nu m-a impresionat foarte tare .

    RăspundețiȘtergere
  29. Desi ti-as recomanda Enigma Otiliei de George Calinescu . Plus ca iti va trebui si la liceu .

    RăspundețiȘtergere
  30. pana la liceu mai este multa vreme :)

    RăspundețiȘtergere
  31. multumesc oricum pentru recomandare :)

    RăspundețiȘtergere
  32. Stiu cum este faza cu parintii si la mine au inceput sa cedeze cat de cat dar asta nu inseamna ca-mi cumpara cartile :(

    RăspundețiȘtergere
  33. Is curioasa de ce te-a lasat rece cartea?Nu-i deloc impresionanta?

    RăspundețiȘtergere
  34. E posibil ca mie sami se para mai buna fata de cum o vezi tu intradevar dar sunt curioasa din punctul tau de vedere.

    RăspundețiȘtergere
  35. Si totusi mi se pare ciudat numele cartii m-a atras in special si faptul ca personajul principal este tot Diana .Stiu am un ego mare :))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!