marți, august 02, 2011

Continuări

A doua parte a capitolului 29 din "Mai vedem noi, Cullen!" scris de BibbyEllen AICI

Capitolul 5 si 6 din "Jurnalul unei fete moarte" scris de Law AICI şi AICI

Capitolul 5 din "Dirty Dancer" scris de Deea07 AICI

Capitolul 11 din "Shadow Regrets" scris de Ylly AICI

Capitolul 5 din "Înconjurata de diamante" scris de Allexandra AICI

Capitolul 3 din "Începutul Sfârşitului" scris de Twilightpurple AICI

Capitolul 3 din "O alta viata" scris de Twilightpurple AICI

Capitolul 4 din "Ascunsi in intuneric" scris de Twilightpurple AICI

Capitolul 3 din "Dias de ira" scris de Twilightpurple AICI

20 de comentarii:

  1. Abia astept sa citesc continuarile!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si mie im plac continuarile ceea ce imi aminteste ca si eu am multe sa va dau :)).Imi place mult Mai vedem noi Cullen.Aceste fic-uri moderne mereu sunt amuzante si foarte interesante de incepi sa-ti rozi unghile

    RăspundețiȘtergere
  3. Am urmarit Mai vedem noi Cullen , dar din nu stiu ce motiv , m-am lasat . Rusine sa-mi fie ! Acum urmaresc Jurnalul unei fete moarte " si astept urmatorul cap cu nerabdare

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu urmaresc "Jurnalul unei fete moarte". E foarte bun:X

    RăspundețiȘtergere
  5. P.S: Toate fic`urile sunt bune, nu am vrut sa fac o remarca speciala, doar ca acela este singurul de aici ce il urmaresc momentan!:X

    RăspundețiȘtergere
  6. Da toate ficurile sunt cune kyky si da Stephany sa zic acelasi lucru si eu m-am lasat de mai vedem noi Cullen cand am vazut ca autorul are un punct de vedere mai mult spre Alice si Edward si ceea ce m-a pus pe bataturi Wtf? Si apoi l-am aruncat m-am lasat de el dar nu-l judec Autoarea scrie minunat se vede are o imaginatie bogata dar totusi fiecare cu gusturile lor mai tarziu l-am reinceput din nou

    RăspundețiȘtergere
  7. Hm, daca ziceti ca e bun, poate ma apuc si eu de el:D

    RăspundețiȘtergere
  8. daca iti place mergi la el.Din punctul meu de vedere fic-ul e destul de fine :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Deci am spus cand am vazut ca este Edward si alice nu m-a mai interesat rusine sa-mi fie :)) nu arunca-ti cu rosii in mine :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Si mie sa-mi fie rusine . Nu am mai continuat sa citesc si nici macar nu mai stiu de ce . Doar ca devenise dintr-o data prea ... nu stiu care ar fi cuvantul potrivit .
    Dar Diana are dreptate . Ficul este bun . Doar ca am sperat ca actiunea sa fie altfel . Poate daca Bella era Alice , si invers , ar fi mers super .

    RăspundețiȘtergere
  11. Dar nu vreau sa judec . Deci ficul este chiar ok din punctul meu de vedere . Scriitoarea este foarte buna .
    Doar ca nu era genul meu de poveste sa-i spunem asa .

    RăspundețiȘtergere
  12. Dar nu vreau sa o descurajez . Din contra . Ar trebui sa continue . Multa bafta in continuare !

    RăspundețiȘtergere
  13. dar nu lasa niste vorbe mai in vant sa te influenteneze

    RăspundețiȘtergere
  14. ia-le cum simti tu ca este mai bine :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Sincer crede-ma esti pe maini bune scriitoarea e superba :)

    RăspundețiȘtergere
  16. depinde daca tu ii vezi bine pe Edward si Alice impreuna

    RăspundețiȘtergere
  17. Fiecare are un punct de vedere al lui personal :)

    RăspundețiȘtergere
  18. Iar pe mine ma cam zgarie la urechi si ochii Alice si Edward

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!