luni, iunie 06, 2011

Trailerul Breaking Dawn !

În sfârșit, mult așteptatul trailer. De fapt e doar un Sneak Peak, așa au spus Rob și Kristen când l-au prezentat la premii.  Cum vi se pare ?
Mi se pare ciudat că din moment ce nunta e afară, în lumină (probabil e și soare) , niciun vampir nu strălucește . Le-au scăpat producătorilor asta, sau și-au pierdut proprietățile vampirii ? :)) Ok, înțeleg că o mulțime de vampiri strălucind ar fi eclipsat-o pe Bella, dar totuși..

P.S. Am stat și am văzut Mtv Movie Awards. Bineînțeles că Eclipse a câștigat la toate categoriile la care a fost nominalizat. Și din nou la categoria Best Kiss Rob și Kristen nu s-au sărutat (previzibil) și Rob a mimat un sărut amuzant cu Taylor. :)) Ok.

10 comentarii:

  1. Da, cam ciudata faza cu nunta, mai ales ca soarele chiar are o prezenta puternica.
    E foarte ciudat cum de le-a scapat producatorilor tocmai asta.
    miku`

    RăspundețiȘtergere
  2. deci am vizionat aseara video asta de peste 6- 7 ori... nu ma puteam oprti....defiecare data incercam sa fiu si mai atenta la detalii:X oricum e superb astept filmul:X

    mmada

    RăspundețiȘtergere
  3. E seara si nu e nici un soare....e la amurg nunta...tocmai ca sa nu straluceasca vampirii...pentru ca altfel oamenii participanti la nunta s-ar prinde! Una e sa fie lumina si alta e sa fie soare!
    Si nu producatorilor le scapa asta ci celor de la efecte speciale, care fac efectul de stralucire.

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, dar producatorii presupun ca ii indruma pe cei de la efecte, ca nu fac ei de capul lor ce vor.

    RăspundețiȘtergere
  5. si eu am zis k e lumina, probabil e si soare, stiu prea bine k la soare stralucesc nu la lumina!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu a mimat sarutul Rob, chiar l-a sarutat pe Taylor :-& cred ca reactia potriva ar fi omfg :)))

    RăspundețiȘtergere
  7. serios? mie mi s-a parut ca s-a facut ca il saruta si l-a pupat pe obraz :)) O, Doamne, ce nebuni.:))

    RăspundețiȘtergere
  8. prima oara am vazut o poza cu ei doi... am incercat sa stau treaza , dar la pe al 3 eram adormita asa ca luni dimienata la scoala tipam si topaiam sa vad cine a castigat si cand vad poza eram "-CE?!!?!?!" si apoi am crezut ca la pupat pe obraz , dar cu cat ma uit mai atent chiar la pupat ...:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Sunt curioasa cum va fi filmul.Trailer-ul e ft interesant.Bella e frumoasa:X

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!