luni, iunie 13, 2011

Etapa a doua a concursului "Cecelena"


A luat sfârşit prima etapă, în care juriul ( eu, Krisz, Miku şi Alice ), ne-am hotărât ce poveşti merg mai departe. Am primit multe poveşti, pe care le-am pus în două categoriiconfesiuni/ pagini de jurnal şi poveşti cu o acţiune precisă şi personaje. La fiecare categorie, am ales trei poveşti care ne-au plăcut cel mai mult, în total fiind şase poveşti care merg mai departe. Toate au fost frumoase si ne-a fost foarte dificil sa alegem, si suntem foarte multumite de calitatea povestilor primite. După cum aţi observat, cele care merg in finala sunt deja postate, gata să fie citite de către voi, cei care veţi decide cine vor lua premiile concursului "Cecelena"
Ştim că am precizat la inceput că vom posta doar într-un post toate poveştile, însă unele ni s-au părut mari şi ne-am gândit că le veţi citi mai bine pe fiecare în postul lui personal. Din această cauză, s-au schimbat şi puţin regulile.

Ce trebuie să faceţi ca să votaţi povestea favorita?
Trebuie să daţi un comment la postarea unde se află povestea care doriţi să câştige. Acel comment trebuie să conţină propozitia: " Merită să câştige.". Puteţi să mai adăugaţi şi argumente de ce v-a placut, impresii, însă nu e obligatoriu. De asemenea, dacă doriţi să lăsaţi şi comment la celelalte poveşti pentru a explica ce v-a plăcut si ce nu, aveţi acest drept, doar dacă sunt argumente logice şi politicoase în acelaşi timp. 
ATENŢIE!
* Commentariile povestilor care considerati ca sunt cele mai bune trebuie să conţină neapărat " Merită să câştige". Dacă nu, nu se va lua în considerare la numararea pentru alegerea castigatorilor.
* Nu se vor lua în calcul comm-uri care nu au nume si cont pe una dintre reţelele personalizate.

Etapa va lua sfârşi în data de 19.06.2011, la ora 21 :00.

Cele mai bune poveşti să câştige!
Echipa FFT

Mulţumim sponsorilor: Editura ALL şi Miku

BannerFans.com

0 gânduri:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!