luni, aprilie 25, 2011

Concurenţi mini recenzie fic

Aceştia sunt concurenţii înscrişi la concursul de review al unui fic, în ordinea în care au comentat, şi recenziile, (fără link-urile lor personale):

1) Addicted
"Eight days a week" ne vorbeste despre un Edward comic si imprastiat in postura de dadaca a copiilor Bellei. Desi el cauta cu adevarat o slujba pentru a-i demonstra surorii lui realizate din punct de vedere profesional, Alice, ca poate sa fie ceva mai mult decat un simplu intretinut in apartamentul ei. Pe de alta parte, Bella nu este decat o mama singura apasata de munca ce isi doreste pe cineva care sa aiba grija de cei doi ingerasi Bree si Brady. Actiunea atinge insa apogeul in momentul in care Edward incepe sa aiba fantezii cu Bella, dar mai ales in clipa in care incepe sa tina la copii si nu numai.O poveste fascinanta, complexa ce te captiveaza cu umorul desavarsit si perspectivele bine definite.

Autor: Din nefericire nu stiu cine a scris ficul pentru ca l-am gasit pe un blog, tradus de Ana.
Linkul unde se poate gasi fanficul(din nefericire nu sunt decat 5 capitole traduse, iar autorul l-a sters de pe fanfiction.net):http://ana-charlie.blogspot.com/p/opt-zile-pe-saptamana.html

2) Ramona
Ficul meu preferat este "Let me sign", scris de Lara. Este povestea de dragoste dintre Cassandra, o pianista renumita si celebrul actor Robert Pattinson. Cel mai mult m-a impresionat caracterul Cassandrei, gandirea ei si felul de a fi.Este genul de poveste care te tine cu sufletul la gura pana la final si pur si simplu nu te poti opri din citit.Amuzanta, cam ametita si destul de ghinionista, Cassie nu reuseste sa treaca prin toate intamplarile cu calm, dar isi pastreaza umorul care constitue sarea si piperul oricarei povesti.

3) GeorgeliuX
“ Wide Awake “ este fan ficul meu preferat pe care il recomand tuturor. De ce? Nu e o poveste rasuflata, cu un baiat si o fata care doar se indragostesc irevocabil si vor trai fericiti pana la adanci batraneti. Acest fan fic etaleaza in fata cititorului o poveste tremuratoare intre Edward si Bella, cu caractere extrem de diferite, avand cu toate acestea ceva in comun: trecuturi tulburatoare care ii marcheaza din punct de vedere emotional, provocandu-le cosmaruri ingrozitoare determinand protagonistii istoriei sa refuze somnul cu orice chip. Aceasta asemanare ii apropie pe acestia pe timpul noptii, formandu-se o legatura stransa care le va aduce atat beneficii, cat si dezastre.
Personal, ceea ce ador la acest fan fic nu este doar faptul de a fi o poveste complexa, ci si fiecare personaj in parte, fiecare traire, sentiment, gand este descris amanuntit amplificand intensitatea cu care sunt strapunse mintea si sufletul fiecarui cititor, iar faptul ca nu este vorba deloc de ceva “ fantasy “, ci doar de tulburarile pe care le poate avea unele amintiri si clipe asupra gandirii rationale a unui om, este descifrarea magiei si a misterului, intr-o lume aparent simpla si banala.

4) Anda
Fan-ficul ,,Ce inseamna psihologie", scris de Andru, descrie o poveste extraordinara, in opinia mea. Daca avem nevoie de un exemplu concret cum ca extremele se atrag, iata dovada: avem o Bella timida, tocilara, conservatoare si un Edward popular, nonconformis si extrem de hot. Cine ar fi crezut ca sub acoperisul familiei Cullen au sa se intample minuni?
Desigur, natura comploteaza pentru a le uni destinele, cum se observa foarte clar la sfarsit. Cand tragi linie, vezi ca fiecare a participat putin la aducerea lor impreuna. La sfarsit, gasim un cuplu care se completeaza reciproc, care nu se teme sa guste senzatiile cele mai diverse ale vietii, care zambesc tuturor oportunitatilor cu adevarat importante, care se iubeste si, foarte important, care este inconjurat de prieteni.
De asemenea, este impresionanta evolutia interioara a personajelor, revelatia care se petrece pe parcurs intre ei si sufletele lor: ,,Pana si copacii au suflete sub coaja" este un citat care lui Edward i se potriveste ca o manusa. Suferinta, amintirile dureroare, ies usor dar sigur la iveala, capabile sa pricinuiasca mai mult rau decat in trecut. De aici ficul incepe sa te tina cu sufletul la gura.
Lungile si amanuntitele analize psihologice, portrete morale in toata regula ale protagonistilor, m-a facut sa declar de mai multe randuri: ,,Hei, Andra ar trebui sa se faca psiholog!!". E mare lucru ca a reusit sa ne strecoare in suflete, pe nesimtite, fragmente din eroii ei, din povestea ei, din lumea pe care, cu grija, a reusit sa o contureze.
Nu ma pot abtine sa nu pomenesc de momentul in care Andru a terminat ficul si si-a luat la revedere de la eroii ei. M-a emotionat atat de adanc si am luat-o ca pe o confirmare ca, atunci cand scri, e imposibil sa nu-ti lasi pe hartie (electronica sau nu) bucatele de suflet. Adevaratele povesti ajung drept la inima, iar ficul Andrei chiar a reusit ce si-a propus.

Autor: Andru
Linkul unde se poate gasi fan-ficul: http://byandru2.wordpress.com/

5) Carinna
Bună .
Am mai multe fic-uri preferate,dar dintre toate cel mai mult îmi place "Next please".Acest fic este scris de chocoholic4ever.În acest fic este vorba despre Bella şi Edward care sunt prieteni foarte buni.Părinţii lui Edward vor să-i găsească o iubită,dar acesta nu vrea.El este obligat să petreacă o lună în însoritul Malibu.El poate lua un prieten/o prietenă cu el în această excursie pe lângă fraţii lui,Emmett şi Alice.Edward trebuie să se întoarcă din această excursie cu o fată care să-i devină iubită.Edward o ia pe Bella cu el.Fic-ul este o poveste adolescentină cu multe peripeţii.În acest fic Edward şi familia lui nu sunt vampiri.Mie una îmi place fic-ul pentru că este foarte amuzant.
Autor: chocoholic4ever
Linkul unde se poate gasi fan-ficul: http://chocoholic4ever.wordpress.com/

6) Just_books
Din toate ficurile citite, Let me sign este preferatul iar atunci cand m-am apucat sa-l citesc nu l-am mai putut lasa pana nu l-am terminat. Este un fic amuzant si captivant.
Este vorba despre o poveste fictiva care le are ca personaje principale pe Cassandra (Cassie), o pianista de renume, foarte tanara si talentata, si pe Robert, un actor, un idol pentru adolescente si nu numai (da, este vorba chiar de Robert Pattinson).
Ideea ficului este interesanta, captivanta si este foarte bine pusa in practica, povestea fiind scrisa intr-o modalitate curata si corecta.
In distributia ficului se gasesc niste personaje foarte bine conturate si cu caractere puternice.
In acest fic gasim de toate, de la drama pana la scene de amuzament nebun si cel mai important, o poveste de dragoste care are un final amuzant, surprinzator si cat se poate de fericit.

Ficul este scris de Lara si il puteti gasi aici: http://mara22too.wordpress.com/

7) Juliette37
Fic-ul meu favorit este „Going Under”. Acesta descrie povestea Aasiei, care își pierde cea mai bună prietenă, Elena, când aceasta moare de leucemie. Aasia este chinuită de amintirea prietenei sale, iar durerea morții Elenei este aproape imposibil de suportat. Colacul ei de salvare îl reprezintă Dan, băiatul pe care Aasia îl iubește, dar care nu dă semne că între ei ar fi mai mult decât o simplă prietenie. Aasia continuă să sufere, și pare că nimic nu îi poate alina tristețea. Până într-o zi, când Dan îi dovedește că nu trebuie să înduri singur loviturile vieții.
Fic-ul erte foarte bine scris, arată toată tristețea și durerea din sufletul Aasiei, și are totuși și momente de fericire, în care Aasia se simte bine și învață cș trebuie să mai și trăiești, oricât de mare ar fi durerea din sufletul tău.

Autor: Erin
Link-ul unde poate fi găsit fic-ul: http://blacklov3emo.wordpress.com

În sondajul din dreapta îi veţi găsi în aceeaşi ordine, a înscrierii, unde veţi putea vota recenzia care v-a plăcut cel mai mult. Până pe 26 aprilie inclusiv puteţi vota.