duminică, decembrie 05, 2010

Hello ! Sunt Krisz! Nice to meet you all !
Am avut deosebita onoare ca Ramona și Alexya să mă accepte ca admin pe blog, considerând ideile mele de a revoluționa blogul interesante. Da, spun revoluționa, deoarece veți constata o mulțime de noutăți, dacă veți fi alături de noi, desigur. Schimbări și adăugiri care sperăm noi să vă placă și să aducă Fan-Fic-Twilight în topul preferințelor voastre! Sper să nu le dezamăgesc, și nici pe voi!
Așadar de acum aștept cu nerăbdare să îmi trimiteți continuările sau ficurile noi pe adresa de mail krisz_fiction@yahoo.com, pentru a le posta.

Ne-am dori să facem o listă care să conțină în ordine alfabetică toate ficurile scrise până acum, și linkurile unde pot fi accesate.
Așadar rugăm scriitoarele să ne trimită pe una din adresele de mail: alexya_5rdl@yahoo.com sau
krisz_fiction@yahoo.com
nick-ul cu care au publicat, numele ficului/urilor,și adresa blogului.
Lista va conține atât ficuri terminate, în curs de scriere, sau traduse. Nu am stabilit o dată limită până când puteți trimite, deoarece dorim să strângem cât mai multe ficuri, chiar toate.


Vă așteptăm mail-urile cu drag, și încă o dată mulțumesc fetelor pentru ocazia oferită !

0 gânduri:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!