luni, decembrie 20, 2010

Continuari si fic-uri noi


Hello all! Am adunat impreuna cu Alexya la un loc mail-urile primite de la voi , si voi posta continuarile si fic-urile noi.

Cathy a scris capitolul 6 din "Ruleta destinului" AICI

Alexa si Klauss33 au tradus capitolele 21, 22, 23, si 24 din "Speechless" AICI

Chocoholic4ever a scris capitolul 9 din "Next, please" AICI

Oana97 a scris capitolul 8 din "Lupta iubirii" AICI

EDIT:
Caty a scris capitolul 23 din " Vacanta de vis " AICI

Monkeyriri ne-a trimis doua fic-uri noi:

Primul, scris de ea, se numeste "Greseli fatale".
Rezumat: "Cine sunt eu ?

Am ajuns vicitma intr-un joc pe care am vrut sa il castig , dragostea a fost cel mai rau lucru care mi se putea intampla intrun loc atat de insignifiant ca si Forks-ul .

Toata ura mea era atintita spre criminali , acum sunt unul dintre ei . Am reusit sa trec linia care ma bloca sa urasc .

Cineva a supus ca de la ura la iubire este un singur pas .Dar de cate ori ai voie sa il faci ?

Numele meu este Ella Marie Vetra si sunt aici sa ucid ."
Gasiti primele 5 capitole AICI

Al doilea fic, pe care il traduce, se numeste "Falso Compromiso".
Rezumat: "Anuntul despre casatoria dintre Edward Cullen si Isabella Swan este discutat de toata lumea . Se pare ca primul nascut dintr-o familie importanta in Carolina de Sud este logodit cu o fata de rand .
Are ceva de a face acest angajament cu iesirea furisata a domnului Edward Cullen de la domnisoara Swan? Ce viitor va avea aceasta relatie ?"
Primele 3 capitole AICI.

Pupici, asteptam continuari si fic-uri noi, dar si povesti pentru concurs!

Krisz & Alexya




0 gânduri:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!