joi, octombrie 03, 2013

Quote Line (200)

16 comentarii:

  1. Imi plac citatele, uneori sunt atat de bine venite ;))

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place foarte mult citatul.Este foarte adevarat ce spune Emma Stone.Replica asta imi aduce aminte de filmul "Jurnalul unui adolescent timid" care mi-a placut foarte mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. ce-mi place de ea :)
    e fain ca spune mesaje de astea; unii chiar au nevoie sa auda asta

    RăspundețiȘtergere
  4. Da,oamenii au nevoie sa auda astfel de lucruri.Pacat ca unii nu respecta tot ceea ce promit.

    RăspundețiȘtergere
  5. Hm, poate ca mai mult decat atat nu ar trebui sa promita, eu una sunt de parere ca nu ar trebui sa promit ceva daca stiu ca nu sunt in stare sa ma tin de cuvant, incerc sa nu zic ceva doar pentru a amagii mai tarziu, dar uneori oamenii asta simt sa spuna si sa faca ..cred ca de multe ori sa greseasca. Toti gresim, toti iertam, toti iubim, toti mintim mai mult sau mai putin, dar o facem

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu fac ceea ce vreau si imi place chiar daca multi din jurul meu nu aproba, eu fac ce simt

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu trebuie sa te ghidezi dupa altii.Nu trebuie sa fii pe placul tuturor ca sa fii acceptat.Cunosc o groaza de cazuri din acestea sic redeti-ma,nu merita deloc sa te comporti ca altii si sa te feresti de tine.

    RăspundețiȘtergere
  8. Andreea fruumos spus, pe asta am sa o tin minte multa vreme de acum incolo

    RăspundețiȘtergere
  9. Andreea fruumos spus, pe asta am sa o tin minte multa vreme de acum incolo

    RăspundețiȘtergere
  10. @Krisszu Multumesc pentru cuvintele frumoase.Sper sa ti le amintesti cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  11. Adevarat,pacat ca in aceasta societate ,nimeni nu prea tine cont de asta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Normal ca nimeni nu tine cont.Daca i-ar pasa cuiva,lumea nu ar mai fi atat de rea.

    RăspundețiȘtergere
  13. eu tot cred ca exista o parte buna in oameni, acum daca am respecta toti normele de buna purtare in societate am trai intr-o monotonie.

    RăspundețiȘtergere
  14. Da,cu siguranta exista,dar nu e exploatata.Asa ca va mai dura ceva.Poate prea mult timp.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!