miercuri, septembrie 11, 2013

Înscrieri la "Concursul de Fidelitate" pe luna Septembrie!

Ne-am hotărât să dăm startul unui nou concurs de fidelitate la început de toamnă. Pentru unii, începe școala, pentru alții va începe facultatea. Pentru toți, toamna ne va oferi tablourile ei multicolore, presărate cu ajutorul frunzelor. Chiar dacă vântul și ploile se vor juca cu starea noastră de spirit, fructele delicioase ne vor îmbutelia în vitamine și ne va dărui gusturi delicioase.
Iar ceea ce vrem noi cel mai mult de la acest început de sezon e să comunicăm și să fim alături unul de altul pentru a ne încălzi la focul aprins de pasiunea noastră pentru literatură.

De aceea, așteptăm cu ardoare comentariile voastre și la sfârșitul acestei luni, vom premia pe cei mai activi dintre voi cu noutăți editoriale. 

Regulile sunt majoritatea asemănătoare cu cele recente.

Regulament:
- Vom da starul acestui concurs pe luna septembrie dacă se înscriu minim 6 persoane !
- Fiecare dintre voi poate da doar 3-4 comentarii maxim de postare.
- Fiecare comentariu trebuie să aibă minim 4 cuvinte ca să fie luat în considerație.
- Nu puteți da comentarii unul după altul.
- Contează cât de cât și calitatea comentariilor, nu doar cantitatea.

Dacă ați citit regulamentul de mai sus, și doriți să vă înscrieți la ”Concursul de Fidelitate pe luna Septembrie”, vă puteți înscrie lăsând un comentariu la această postare, cu Nick-ul cu care veți comenta. 

Durata concursului: 11 septembrie - 11 octombrie 2013
Premii: noutăți editoriale. Titlurile cărților le veți afla în cursul acestei luni. 

19 comentarii:

  1. Eu mă înscriu! :)
    Să aveți o toamnă frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
  2. ma voi inscrie si eu , voi fi alaturi de voi in limita timpului disponibil

    RăspundețiȘtergere
  3. Nick: Sandy
    Luna asta ma inscriu si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu ma inscriu :)
    sper sa am timp sa intru pe aici :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  6. Particip si eu. Voi comenta cu Nick-ul: Lupu Diana :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu vreau sa ma inscriu, voi comenta cu numele GFC care este si numele meu adevarat Paun Catalina Cezarina.
    O intrebare am pentru voi, am dreptul a ma inscriu daca sunt castigatoare la ultimul concurs de fidelitate?

    RăspundețiȘtergere
  8. si eu particip!
    nick: Tyna Books
    luna asta vreau si eu sa particip la acest concurs ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Buna!
    Chiar as vrea sa particip iar nick-ul este: Andreea1998

    RăspundețiȘtergere
  10. Care sunt titlurile puse la bataie:-) ? Chiar sunt curioasa, am tot verificat dar nu am gasit un update, ne tineti pe jar:-)

    RăspundețiȘtergere
  11. Oricare ar fi,sunt sigura ca sunt nemaipomenite.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!