duminică, ianuarie 20, 2013

Câștigătorii concursului "Cărțile îndrăznețe"!

După multe gânduri și indecizii  legate de concurs, multe conversații interminabile, am ajuns într-un final la ceea ce ați așteptat cu nerăbdare: alegerea câștigătorilor la concursul "Cărțile îndrăznețe". Trebuie să recunoaștem că ne-a fost foarte greu să alegem deoarece nu ne așteptam să primim atât de multe coperți. Suntem plăcut surprinse și vă mulțumim că ați participat în număr atât de mare la acest concurs. Din păcate, doar pe trei vom putea să  îi premiem.

"Nopți de patimă" de J.R. Ward


"La jumătatea drumului spre mormânt" de Jeaniene Frost


"Magie de doi bani" de Kelley Armstrong


Coperțile câștigătoare sunt:

Cartea "Nopți de patimă" de J.R. Ward este câștigată de Cristina Borcan.
Cartea "La jumătatea drumului spre mormânt" de Jeaniene Frost este câștigată de Raluca Preisler.
Cartea "Magie de doi bani" de Kelley Armstrong este câștigată de Claudiu Sima.

Felicitări! Așteptăm un mail cu datele voastre personale, plus un număr de telefon pe adresa alexya_fanfics@yahoo.com
Vă mulțumim, încă o dată, tuturor celor care ați participat și sperăm să fiți alături de noi în continuare și să fiți la fel de dornici să participați la concursurile noastre.

Mulțumim sponsorului nostru, Editura Leda!
BannerFans.com

8 comentarii:

  1. Wow, au fost într-adevăr o mulțime de imagini superbe. Nu știu cum ați reușit să alegeți, dar mă bucur că m-ați ales pe mine (eu nu știu dacă aș fi făcut-o!).
    Vă mulțumesc mult de tot, trimit mailul acușica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Cat de tari au iesit toate! Dupa parerea mea sunt mai frumoase chiar si ca originalele.

    RăspundețiȘtergere
  3. oau! am castigat!
    multumesc mult!
    felicitari Raluca si Claudiu ! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. uu :o3,am castigat si eu :)
    Multumeeesc >:D<
    felicitari si voua, Cristina si Raluca :D

    RăspundețiȘtergere
  5. hmmm, mai, eu nu le gasesc pe cele facute de mine. Trimisesem pt toate cartile, nu le-ati primit?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ramona, am primit doar un mail de la tine cu o coperta pentru "Nopti de patima". M-am uitat de doua ori, dar doar un mail am gasit.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!