sâmbătă, octombrie 27, 2012

Friday Reads (1)

Deși am primit-o ca o leapșă de la Oanaaa... , ni s-a părut super ideea și vom face din ea o rubrică... la care vom posta vinerea (doar acum facem o excepție). În ce va consta ea? Vă vom spune ce cărți citim, sau ce avem de gând să citim în week-endul ce urmează. 
Let's get it started, then!
Eu citesc... bine, nu mai am foarte multe pagini, din ”Legile Atracției” de Simone Elkeles, 

și sunt:

Iar eu, Alexya :)), citesc "Hex și Puterea Farmecelor" (Elita Întunecată #2) de Chloe Neill. Mi-a plăcut foarte mult primul volum și de abia așteptam să citesc următorul volum. Ce impresie mi-a lăsat? După ce o voi termina, voi face o recenzie și vă voi spune.

2 comentarii:

  1. Odododd,Legea Atractiei pe care eu nu o am :(( ! Abia astept recenzia !
    Cat despre Elita intunecata,nu sunt o mare fana a seriei,dar mi-a placut primul volum cat de cat :3

    RăspundețiȘtergere
  2. Cititi niste carti foarte interesante, mi-a fost dor de blogul vostru ;)) Nu am mai fost pe aici de ceva timp, poate ca cele doua platforme nu se prea inteleg una cu cealalta ...Cum este legile atractiei ? ...Mi se pare un volum superb ..cu mult drag krisszu

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!