miercuri, septembrie 05, 2012

Doar cei mai buni îi spionează pe tineri... (2)


12 comentarii:

  1. Sper sa reusesc sa-mi iau si eu toate volumele<3

    RăspundețiȘtergere
  2. Par destul de interesante...
    La fel ca Andreea sper sa reusesc sa mi le iau pe toate!

    RăspundețiȘtergere
  3. iar ai scanat,alexya? :D
    sigur o iau,ca am si celalalt volum :P

    RăspundețiȘtergere
  4. da tresa o conving pe mama sa mi-o ia..dar cu siguranta reusesc..no problem

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne, am pierdut primul volum si nu vreau sa incep seria de la al doilea! Pacat, sunt niste carti superbe...

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-am luat-o azi,ador coperta :>:D

    RăspundețiȘtergere
  7. mi-am cumparat-o ieri si m-am apucat de ea.E asa de tare...=P~ demult nu am mai citit o serie asa frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  8. Are o prietena vol. 1, deci o sa o iau si eu pe aceasta. Hip-hip uraaaa!!

    RăspundețiȘtergere
  9. yeeii ..mi-am luat-o azi :x .. cat de draguta este coperta

    RăspundețiȘtergere
  10. nu mi-am luat-o...dar strang bani ca la Bookfest sa-mi intregesc toata colectia Bravo :D

    RăspundețiȘtergere
  11. Imi plae mult coperta, abia astept sa o citesc. Totusi voi astepta sa-mi cumpar toata seria si abia atunci ma apuc de citit.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!