duminică, august 26, 2012

Astăzi începe Vestige Tour - Giveaway!

Vroiam să vă reamintim că astăzi începe Vestige Tour - Giveaway, şi că şi noi vom fi una dintre gazde. Dacă nu v-aţi înscris încă la tur, ca şi participanţi, mai aveţi timp până astăzi la ora 12:00, şi trebuie să lăsaţi un comentariu AICI. Grăbiţi-vă! Nu trebuie să rataţi şansa, sunt o mulţime de premii geniale!! Eu am citit cartea zilele acestea şi mi-a plăcut la nebunie! E super, super tare!! 
Iată câteva informaţii ce trebuie să le ştiţi, cred eu, luate de pe blogul "From Dawn to Dusk":


Turul începe DUMINICĂ, 26 AUGUST.
Când? TOATĂ ZIUA.
De la ora 12 PM în sus.
~~~~~~~~~~~~~~~~
Totul începe aici.
Deci, prima postare o găsiţi aici la 12 fix :).
O să găsiţi un indiciu în postare care o să vă ducă pe blogul următor şi de asemenea şi o întrebare sau o ghicitoare.
Primul răspuns corect primeste 5 puncte
Al doilea răspuns corect primeste 3 puncte
Al treilea răspuns corect primeste 2 puncte.
Iar celelalte câte un punct :).
La sfârsitul turului anunţăm şi câştigătorii.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Premiile sunt :
- 2 tricouri Vestige
- brelocuri cheie Vestige
- Poster cu autograf Vestige
- Plasa Vestige
- 2 carti cu autograf Vestige.
-semne de carte Vestige

Mult succes!

4 comentarii:

  1. Tocmai m-am inscris. Premile sunt foarte frumoase, mi-ar placea sa citesc cartea, poate am norocul sa o castig..

    RăspundețiȘtergere
  2. l-am ratat, ca o vaca ce sunt! :(
    daca am fost plecata...de la 4 dimineata pana acum 2 ore. :( oricum, succes si felicitari castigatorului. o idee si nieste premii grozave, sper sa mai am sansa asta :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce atre. Pacat ca nu voi participa :|

    RăspundețiȘtergere
  4. mda si eu l-am ratat...:| oricum bvo cui a castigat..e meritul lui/ei:) el a putut sa duca competitia pana la sfarsit

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!