marți, iunie 05, 2012

”Dispăruți” de Michael Grant la RAO!

Îmi doresc mult să citesc cartea! Subiectul e inedit, și știți deja cât îmi plac romanele distopice, nu? Singura mea problemă e cu numărul paginilor.. pe site scrie că are 128 de pagini doar. E o greșeală nu? Adică nu are cum să fie așa de scurtă..

Cât ai clipi din ochi, toată lumea a dispărut. Dispăruţi. Toţi, cu excepţia tinerilor. Au rămas fără nici un adult. Fără profesori, poliţişti, doctori, părinţi. Şi tot aşa de brusc dispar şi telefoanele, internetul, televiziunea. Fără nici o posibilitate de a căuta ajutor. Şi fără vreo şansă de a afla ce se întâmplă.
Foametea ameninţă. Începe domnia sălbaticilor. O creatură sinistră pândeşte din umbră. Animalele devin mutante. Iar adolescenţii se schimbă şi ei, le apar talente noi, puteri inimaginabile, periculoase, mortale, care sporesc din zi în zi.
Este o lume nouă şi înspăimântătoare. Se aleg tabere, se pregăteşte o luptă. Cei puternici împotriva celor slabi. Iar timpul se scurge inexorabil: de ziua ta, dispari, la fel ca toţi ceilalţi.

10 comentarii:

  1. wow,wow,wow!!!
    ce bine mai suna!!
    ador subiectul!krisz,cred m-am molipsit de la tine cu romanele distopice,si ma bucur de boala:)):))
    a aparut in SUA?

    RăspundețiȘtergere
  2. In SUA deja au aparut primele 4 volume ! :D La noi a aparut acum primul volum, la editura RAO.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred ca este o greseala. Cartea in engleza are 558 de pagini. :P
    Ah si ma bucur ca in sfarsit au bagat-o si pe site. Am vazut ca aparuse la bookfest. (^^)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ador subiectul si dupa parerea mea, coperta este ABSOLUT Geniala!

    RăspundețiȘtergere
  5. 4 volume??mamaaa ce tare:D
    sper ca vei face o postare in curand despre toate..
    daca o gasesc in librarii,sigur mi-o iau pe prima:D

    RăspundețiȘtergere
  6. de multe ori m-am gandit daca subiectul carti ar deveni adevarat:))..sunt foarte curioasa cum vor incerca sa supravietuiasca...sigur nu merita ratat:D..si sper sa nu aibe doar 128 de pag:O:))

    RăspundețiȘtergere
  7. wow ...... wow.......cred ca astea sunt singure cuvinte care exprima ce cre eu despre carte ......wow?

    RăspundețiȘtergere
  8. Suna extrem de interesant! Cu siguranta ma pun sa o citesc. Inca o carte pe lista mea kilometrica de lecturi pentru la vara :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Tocmai mi-am achizitionat cartea si are 442 de pagini,nu 128 cat este scris pe site.

    RăspundețiȘtergere
  10. Tocmai mi-am achizitionat cartea si are 442 de pagini,nu 128 cat este scris pe site.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!