marți, mai 22, 2012

Cărți de luat în vacanță de la Librăria Libris

6 comentarii:

  1. reduceri de vara:(...imi aminteste de VARA!!:))..mai ales imaginea..si inca nu am terminat-o cu testele si tezeleX(

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragut dar nu ma prea atrag.. Izabela, presimt ca nici nu vom termina prea curand..

    RăspundețiȘtergere
  3. Am la carti de luat in vacanta =)) O biblioteca intreaga! Abia astept vacanta si presimt ca-mi voi mai cumpara inca o duzina de carti pana cand chiar va incepe asa zisa vacanta :)))))

    RăspundețiȘtergere
  4. Deocamdata mi-am luat destul de multe carti, asa ca am sa fac o mica pauza pana la vacanta de vara. Oricum lista mea de carti pe care vreau sa le am e deja kilometrica :))

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu mai functioneaza imaginea :)) adica nu se vede

    RăspundețiȘtergere
  6. deocamdata sa mai strng bani si dupa sa ma hotarasc ce sa-mi cumpar

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!