marți, martie 06, 2012

”Beautiful Creatures” - alți actori alăturați echipei!

După ce am aflat o parte din castul filmului ”Beautiful Creatures”, realizat după cartea ”A 16-a lună”..
... a venit timpul să mai descoperim doi actori care s-au alăturat echipei!

Thomas Mann va fi Link 
(prietenul cel mai bun al lui Ethan, ale căror replici din carte mereu m-au făcut să râd, deoarece e sincer, plăcut și amuzant.)
Iar Emily Rossum va fi....Ridley !
(verișoara Lenei, un caster întunecat, un personaj genial, și preferata mea din carte )
Îmi place actrița aleasă, dar încă nu pot să mi-o imaginez pe Emmy blondă și cu acadeaua :)). Eu o vedeam pe Ridley cam așa: 

Dar nu o să fac mofturi, sunt sigură că o să fie un film incredibil de bun, are o distribuție bună, și, mai ales, o poveste uimitoare. 
De abia aștept să apară filmul !

6 comentarii:

  1. Iubesc castul :X Dar totusi mi-ar fi placut ca blonda sa ia rolul lui Ridley, la fel ca tine. Dar si Emily este frumusica.

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, ce frumoasa e Emily :x mie una, mi se pare ca se potriveste ;x abia astept filmul, ma omoara asteptarea

    RăspundețiȘtergere
  3. Cum nu am citit cartea, nu prea stiu ce sa zic despre actori; insa stiu sigur ca, atunci cand voi avea cu ce cumpara cartea, o sa o iau!

    RăspundețiȘtergere
  4. Gheorghiev Alexandra6 martie 2012 la 17:19

    doamne ce actori superbi:X
    abiastept filmul
    inca un nou film dupa o carte celebra:x

    RăspundețiȘtergere
  5. sper sa citesc cartea inainte de film

    RăspundețiȘtergere
  6. Off !!! Mi-ai amintit de carte ! Stiu ca intr-un timp era pe lista mea de dorinte !!! :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!