luni, ianuarie 09, 2012

Music for our souls (29)

Era rândul Alexyei să pună recomandarea muzicală, dar cum ea e plecată la bunici, mi-a revenit tot mie să vă ”torturez” cu o melodie din soundtrack-ul noului episod din ”The Vampire Diaries”. E vorba da, de piesa când Damon o sărută pe Elena. Și nu e doar din cauză că Damon e preferatul meu, că aștept de mult să îi văd împreună deși nu știu dacă o să am vreodată bucuria asta, dar..chiar au soundtrack-uri foarte bune. Melodii care devin preferatele mele, și pe care le ascult mereu. 

Ross Copperman - Holding on and Letting go
”It's everything you wanted, it's everything you don't
It's one door swinging open and one door swinging closed
Some prayers find an answer
Some prayers never know
We're holding on and letting go..„

Scena din film:

Elena: Damon, if he did it to protect you, why would he even do that? What does that even mean?
Damon: What does it mean? It means that I’m an idiot. Because I thought, for one second, that I wouldn’t have to feel guilty anymore.
Elena: What are you talking about? Guilty for what?
Damon: For wanting what I want.
Elena: Damon…
Damon: I know, believe me, I get it. Brother’s girl and all.
....
No, no, you know what? If I’m going to feel guilty about something, I’m going to feel guilty about this.

P.S. Știu că tot se fac speculații, și nu am cum să nu vă întreb:

1. Cine credeți voi că este în acel misterios sicriu pe care l-a visat Bonnie?
2. Apoi..am citit undeva cum că Klaus se va îndrăgosti de un alt personaj. Cine ați vrea voi să fie, și cu cine credeți că s-ar potrivi ? 

15 comentarii:

  1. Melodia e superba, insa la intregbarile tale nu pot raspune pt ca am ramas in urma cu vreo 2 episoade, asa ca nu am vazut zecele.:D

    RăspundețiȘtergere
  2. De Elena? Pai ar fi misto sa o vrea pe Elena, ar da un alt aer povestii si l-ar innebuni pe Damon:D
    Plus ca ea e elementul principal, deci ea trebuie sa fie in directa legatura....

    `miku

    RăspundețiȘtergere
  3. Da cred ca de originala Petrova se v-a indragostii, in sicriu e originala petrova daca o v-o mai amintiti ;)
    App am trimis si eu o melodie :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Stati putin ca imi scapa ceva...nu arata decat un singur sicriu, cel in care era insusi Klaus...sau mie asa mi s-a parut. In celelalte ar trebui sa fie membrii familiei lui...daca Petrova e acolo inseamna ca e...stati asa, ar putea sa fie...sotia lui?

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai daca e sotia lui deja e indragostit de ea, nu?
    Sau se face bun dintr-o data si viseaza la fluturasi si o familie fericita cu copii multi si...
    =))nu ma luati in seama, n-am dormit destul:))

    `miku

    RăspundețiȘtergere
  6. Hopa.. la asta m-ai cam prins :))) ultimele episoade nu le-am vazut.. asa ca habar n-am sa raspund la intrebari :))

    RăspundețiȘtergere
  7. Melodia e super, la intrebari nu pot sa-ti raspund pentru ca nu am ajuns inca la sezonul 3.

    RăspundețiȘtergere
  8. Miku, vorbim cand o sa fii treaza :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Nu cred că s-ar potrivi careva cu Klaus... Şi totodată nu ştiu de ce cred că va fi Bonnie. Poate mă înşel :-? Oricum, pe un site TVD fanii comentau la poza aceea cu Joseph şi Kat, spunând că se potrivesc şi scriind întruna KLONNIE, KLONNIE! :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mie mi-ar placea sa il vad pe Klaus indragostit. Oricat de sadic si malefic e el, imi e mila de el. Nu-mi dati in cap, e doar parerea mea:))

    RăspundețiȘtergere
  11. Sincer n-am nici cea mai vaga idee legat de intrebari. Ultimele episoade din sezon au fost pline de surprize si nu mai stii ce sa crezi.

    RăspundețiȘtergere
  12. Nu am ce comenta..sarutul a fost mooortaaalll:X:X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi place foarte mult melodia! Cât despre întrebări, cred că în sicriu se află într-adevăr originala Petrova, deoarece am citit undeva că este foarte probabil să îşi facă apariţia în sezonul 3. La a 2-a întrebare însă nu am nici cea mai mică idee de cine s-ar putea îndrăgosti Klaus, dar cred (şi asta e doar părerea mea) că s-ar potrivi cu Bonnie :)

    RăspundețiȘtergere
  14. eu cred ca Klaus se va indragosti de Elena..asa presimt :d

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!