marți, decembrie 27, 2011

Continuări de Crăciun :)

Nu am mai primit aşa multe continuări, cum eram obişnuită, cu greu s-au adunat cele pe care le postez astăzi. Am reuşit însă să postez un capitol nou la ficul meu, ceea ce e, crede-ţi-mă, o adevărată minune :)). Cei care îl citesc ştiu deja.

Capitolul 15 din "Taming Games" scris de mine,Krisz AICI 

Capitolul 11 din "Lupta iubirii" scris de Oana97writer AICI 

Capitolele 16 - 24 din "Bloody Game" scris de Onixx Xdd AICI 

Capitolele 2-3 din "Dear Diary" scris de Onixx Xdd AICI 

Capitolele 24-26 din "Jurnalul unei fete moarte" scris de Law AICI 

Capitolul 22 din "O viata Dificila" scris de Stephany AICI 

Capitolul 3 din "Project : Returning in time" scris de Stephany AICI 

Capitolul 16 din "Dirty Dancer" scris de Deea07 AICI 

Capitolul 2 din "Am I Brigitta High?" scris de Raluca AICI

2 comentarii:

  1. continuari!!:D...Krisz eu inca nu ti-am citit ficul:''>...deci zilele astea stiu ce voi face:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Super, continuari!:X Problema e ca in aceasta perioada sunt chiar mai ocupata decat am fost de Craciun, asa ca povestile vor mai avea de asteptat pana la anul:))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!