duminică, noiembrie 20, 2011

Câștigător concurs Leda (3)

Am ales în sfârșit câștigătoarea Concusului Leda (3). Ne cerem scuze de întârziere, eu am fost ocupată cu examenele parțiale și Alexya nu putea alege singură pentru că a fost concurs cu jurizare. Ne-a fost tare greu să alegem. La un moment dat au fost alese 3 răspunsuri, și am tot oscilat între ele, până ne-am decis. 

Câștigătoarea este Ann x3! Felicitări! Te rugăm să trimiți un mail pe alexya_fanfics@yahoo.com cu numele complet, adresa și un număr de telefon. 

Răspunsul ei: 
Usa de lemn a casei parasite se dechise singura trantindu-se violent de peretele subred. Am pus sfioasa piciorul pe prima treapta a scarilor in spirala , mana stanga atinse usor balaustrada ce parea mai degraba sprijinita de mana nu mana de ea, iar pumnul drept se inclesta dandu-mi un impuls de curaj, in momentul in care un fior rece ma strabatu .Casa scartaia din toate incheieturile,iar cele mai stranii umbre misunau pe pereti.
Scarile mi-au sustinut greutatea pana cand una dintre trepte s-a rupt, iar golul de dedesupt imi inghiti in prima faza gamba, iar apoi intregul corp. In cadere gandurile imi spuneau ca asta a fost si am sa mor,iar sentimentele mele se invalmaseau in cap in ultimele mele secunde de viata.
Insa, la un moment dat, ceva ma suspenda in aer tinandu-ma de mijloc. Abia atunci mi-am deschis ochii starns inchisi de frica ,iar in fata mea era cred ca cea mai frumoasa fata omeneasca chiar daca, ochii de un verde intens si senzatia pe care mi-o dadeau in timp ce ma priveau, ma facea sa simt ceva supranatural. Nu stiu de ce, dar mi se parea ca acel chip era mai presus de orice descriere,desi era doar bine cunoscutul coleg de banca Stefan.
M-am scuzat din reflex si am fugit catre usa.Cu o viteza uluitoare, Stefan se repezi si ma lipi cu spatele de perete, el punanndu-se deasupra mea acoperindu-ma . Privirile noastre s-au incrucisat, iar apoi chipul sau angelic era din ce in ce mai aproape si mai aproape pana cand buzele noastre s-au unit intr-un sarut ce ma facea sa simt sa zbor, dar in acelasi timp ma epuiza . Si acum uite-ma dimineata, stand la mine in pat, gandindu-ma la momentul in care mi s-a rupt filmul asta noapte.
Puteți citi celelalte răspunsuri participante la pagina concursului, acum au fost toate aprobate.

Felicitări tuturor participanților! Ați fost inventivi și creativi toți. Mulţumim Editurii Leda, sponsorul nostru, pentru oferirea cărţii!

BannerFans.com

6 comentarii:

  1. Felicitari! Foarte draguta descrierea lui Stefan:X:)

    RăspundețiȘtergere
  2. E prietena mea:>:>:)) Tocmai am sunat-o sa o anunt, so, felicitari Ann`>:D<>:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din tot sufletul, nici nu stiti cat de fericita m-ati facut, imi doream foarte mult cartea .

    RăspundețiȘtergere
  4. Ne bucuram sa auzim asta Ann! Felicitari inca o data :*:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Felicitari!....ce mai intalnire:>imi place:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Felicitari !
    Cat de tare ! Mi-a placut mult de tot compunerea ta :D

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!