joi, septembrie 29, 2011

Colecţia "Jane Austen" cu revista "Click pentru femei" !

Tocmai am aflat o veste minunată, care mi-a făcut ziua mai bună! Vă amintiţi cum v-am povestit că înainte de Twilight şi avalanşa genului fantasy, citeam cărţi mai vechi, capodopere din trecut? Cum ar fi cărţile lui Jane Austen, de exemplu. Şi acum , surpriza! 
Începând cu data de 7 octombrie 2011,  revista Click pentru femei  ne aduce o colectie plină de romantism, senzualitate si pasiune : Jane Austen, la un preţ incredibil!
Preţ ziar + carte : 9.99 lei.

Primele carti ale colectiei Jane Austen – Click pentru femei :
·    Raţiune şi simţire
·    Parcul Mansfield
·    Mândrie si prejudecată
·    Persuasiune. Mănăstirea Northanger
·    Emma
Coperta carte  – colectia Jane Austen de la Click pentru femei :
                                                  (mie mi se pare superbă)

Sunt extrem de încântată, mai ales pentru că "Mândrie şi prejudecată" e cartea mea preferată din toate timpurile. Vă recomand să nu rataţi această colecţie incredibilă care nu trebuie să lipsească din casa niciunui cititor care se respectă.  
Abia aştept că apară cărţile, deşi mama are mare parte din ele, nu voi rata să îmi cumpăr întreaga colecţie pentru biblioteca mea personală, şi sper să faceţi şi voi acelaşi lucru!

SURSA informaţie.

5 comentarii:

  1. Abia astept ! Si eu vreau sa citesc Mandrie si prejudecata !
    Sper sa mai faceti o postare pe 5 octombrie despre asta , ca sa-mi amintiti :D
    Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa cumpar doar 2 dintre cartile acestea, pentru ca le am pe restu :X

    RăspundețiȘtergere
  3. vreau toata seria, austen este pur si simplu geniala, carti de la 1800 care te tin si acum cu sufletul la gura, povestile de dragoste nu se demodeaza niciodata

    RăspundețiȘtergere
  4. Am citit intreaga ei opera si va pot spune ca nimic nu o poate egala pe Jane. Sper ca la sfarsitul lecturii sa simtiti satisfactia si bucuria pe care am simtit-o si eu.

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!