luni, iulie 25, 2011

Precomandă "Perfect" de Sara Shepard

BannerFans.com
    În Rosewood, Pennsylvania, patru fete aparent perfecte nu sunt nici pe departe atât de perfecte pe cât par...
    Aria nu-i poate rezista fostului ei iubit. Hanna e la un pas de a-şi pierde cea mai bună prietenă. Emily e înspăimântată de un simplu sărut. Iar Spencer nu se poate abţine să nu pună mâna pe orice aparţine surorii ei.
    Norocul meu! Le cunosc pe aceste micuţe mincinoase mai bine decât se cunosc ele însele. Dar mi-e greu să păstrez toate secretele lor doar pentru mine. Aşa că ar fi bine să facă numai ce le spun eu... căci altfel...

5 comentarii:

  1. Sper sa faceti cat mai repede un concurs cu cartea . De abia astept ! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Micutele mincinoase mi se pare o serie grozava. Si serialul este minunat!:X

    RăspundețiȘtergere
  3. Sincer nu am citit "Micutele mincinoase",dar pare destul de interesanta seria:D Copertile imi plac mult de tot:X si titlul deasemenea:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Mereu mi sau parut interesante aceste carti.Si chiar vrea sa le cumpar.

    RăspundețiȘtergere
  5. Imi place mult melodia de la serial sezonul unul Secret de The pierces. E ciudatat la inceput dar a treia oara deja iti place :))

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!