joi, iunie 23, 2011

Music for our souls (6)

Având în vedere că a venit vara, mă duce gândul înspre mare. Acum doi ani, am fost la mare împreună cu fratele meu. Întotdeauna plecam dimineaţa cu maşina de la unchiul meu ( da, am norocul de a avea rude în apropierea mării )  şi ne întorceam doar seara, când noaptea deja domina în jurul nostru. Trebuie să vă mărturisesc că în fiecare seară, il rugam pe fratele meu să puna o piesă anume la maxim, iar în timpul ascultării ei, mă uitam la lună şi la oglindirea ei în mare care mă fascina enorm de mult.
Piesa în cauză este Marc Terenzi - Love to be loved by you. După cum veţi auzi, versurile sunt superbe şi sper să vă deschisă latura voastră romantică.




Baby, tell me how can I tell you
That I love you more than life
Show me how can I show you
That I'm blinded by your light
When you touch me I can touch you
To find out the dream is true
I love to be loved by you

2 comentarii:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!