joi, aprilie 14, 2011

La muuuulti aaaaani!


15 aprilie 2011...
LA MULTI ANI, KRISZ!

Ramona
Un buchet de flori parfumate,
O mie de ganduri minunate,
O multime de vise implinite,
Clipe infinite alaturi de persoana iubita.
Iar din partea mea,
Iti trimit in dar
Multi pupici si "la multi ani"

Alexya:
Eu nu stiu sa fac poezii :( , dar ma straduiesc si eu sa zic ceva aici :D .
Krisz… sunt sigura ca esti plictisita sa tot auzi aceleasi urari de bine si toate expresiile specifice unei zile de nastere.
Aceste urari pe care ti se ofera in fiecare an, sunt sigura ca sunt spuse din suflet, insa prostia de care da dovada omul este mare.
In unele zile vorbeam noi doua despre faptul ca nu ne place Valentine’s Day. De ce? Toate lumea se straduieste ca in acea zi sa fim cei mai buni si mai dragastosi cu persoana iubita, dar noi eram de parere ca aceasta bucurie ar trebui sa o aratam in fiecare zi, pretutindeni prin orice gest posibil.
Asa este si cu zilele de nastere. Este o prostie sa iti spunem doar intr-o singura zi pe an, ceea ce insemni pentru noi si ceea ce iti dorim in viata. Ar trebui in fiecare zi sa iti reamintim ca esti o persoana importanta in vietile noastre, iar ca acest lucru nu se va schimba niciodata.
Asa ca , Krisz, scuza-mi prostia. Iti doresc sa ramai aceiasi fata zambitoare si calda pe care de ceva timp am inceput sa o cunosc. Esti o prietena buna, pe care ma pot baza oricand iar acest lucru apreciez extrem de mult. Cu ajutorul tau, acest blog reinvie pe zi ce trece, cu ajutorul caracterul tau puternic si personalitatii tale remarcabile. Daca ramai aceiasi fata, vei avea ceea ce iti doresti cu adevarat, si am sa fac tot posibilul sa iti reamintesc acest lucru in fiecare zi…
Sper ca nu te-am speriat:)) . Promit ca nu te voi stresa prea tare.
La multi ani, scumpa mea, Krisz… poate corpul ti se va schimba, insa sufletul nu trebuie sa o faca.

LA MULTI ANI !!!

3 comentarii:

  1. LA MULTI ANI :x:X:x Te pwp dulce Krisz :*

    RăspundețiȘtergere
  2. La multzi ani:X...Pupici Deea:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiam ca azi e ziua de nastere lui Krisz dar acum ca am aflat, Krisz iti trimit un sincer la multi ani.
    Sper sa ai parte de bucuri si o viata fericita.
    Multumesc ca iti pui sufletul in acest blog si in creatiile tale. Fie ca Cel De Sus mereu sa pastreze sufletul tau plin de sentimente minunate care sa te ajute sa creezi povesti extraordinare si sa te bucuri de toata viata ta.
    LA MULTI ANI!

    RăspundețiȘtergere

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!