marți, aprilie 19, 2011

Fan Ficuri noi


E.E. a inceput sa scrie " Cantecul inimii "
Rezumat: " Toate fetele din Universitate sunt innebunite dupa playboy-ul Edward Cullen. Ce se intampla cand la inceputul anului scolar apare o noua fata. ? Va reusi sa-i fure inima marelui cuceritor? Dar el va reusi s-o cucereasca? "
Aici gasiti primul capitol.


Diana mi-a trimis mai multe fan ficuri, dorite si ele sa fie citite.
1. "It's my life " -îl traduce singură.
Rezumat: " Eu sunt Bella Swan si viata mea este un dezastru.Tatal meu m-a parasit pentru o alta femeie si mama mea este bolnava.Lucrez la un bar dupa ce scap de la scoala.Dar viata mea s-a schimbat cand l-am intalnit pe Edward Cullen,doctorul care a ajutat-o pe mama mea. "
Aici puteti citi cele 15 capitole scrise.

2. " Jurnalul unei vieţi colorate " - îl scrie cu Ramonix
Rezumat: " Nu ma asteptam deloc ca viata sa ia o astfel de intorsatura. Nu ma asteptam sa se intample ce s-a intamplat. Nu ma asteptam la nimic. Dar intr-un fel ma simteam imuna, si proasta. Incercam degeaba, dar de ce nu imi iesea? Pentru ca eram ceea ce eram: o cersetoare. Pana m-a salvat el! Mda, preferam sa nu…
Intr-un fel, e tot o experienta, o greseala in plus. Dar eu tot Bella sunt, si Bella raman, asta daca nu ma schimba ei intre timp! Cine isi putea imagina ca schimbarea asta imi va aduce dusmani? Sau poate dusmanii mi-au adus aceasta schimbare… Bleah…!”
Bella Swan, o cersetoare, ca toate celalalte, este adoptata de un om bogat si bun, dar aceasta bunatate, ii adduce iubire, dar si ura, pe care nu o cunoscuse niciodata. "

Aici gasiti primele 5 capitole.

3. " O viaţă de înger " - îl scrie singură
Rezumat: " Amintirile sunt cele care ne mai rămân şi împreună cu amintirile vine şi trecutul.Unul pe care vrei cu toată puterea ta să-l uiţi.Însă poţi face asta?De ce te urmăreşte trecutul?Dar ce se întâmplă când moartea te pândeşte? "
Aici puteti citi cele 8 capitole scrise.

4. " Deleted me " - îl traduce cu Maya
Rezumat: " Dupa ce Edward o paraseste pe Bella,ea este scimbata de altcineva.Dupa 100 de ani ei se reintalnesc,dar Bella este schimbata.Il va primi inapoi sau isi va continua viata? "
Fan ficul este terminat si il gasiti aici.

5. " I need you " - îl traduce cu Maya
Rezumat: " Lasa-ma sa-ti explic cum au trecut 150 de ani de cand el m-a parasit pe mine in padure,persoana cea mai importanta din viata mea.Am vrut sa-I spun ceva lui,dar nu am avut sansa.Vroiam sa-i spun ca va fi tata.Credeam ca daca ii spun asta,el va sta,dar inainte sa-i spun,el a plecat.El nu a stiut in ce situatie,doar m-a parasit.Sarcina mea nu a decurs asa cum ar fi trebuit…dezvoltarea copilului a fost mai rapida.Stiam un singur loc unde puteam sa merg si sa cer ajutor.Asa ca mi-am aranjat propia moarte si am plecat spre Italia.Ei au mentionat odata acesti oameni care sunt in familia regala.Volturii m-au ajutat,am stat confortabil si in siguranta in timp ce eu nasteam.Copilul meu s-a nascut,era perfecta si se numeste :Renesmee.Nasterea toate astea nu au fost perfecte.Dupa ce am nascut-o eu muream,dar noroc cu Alec ca m-a salvat la timp.De atunci sunt un vampir.Imi pastrez intrebarea:
-Oare el m-a vrut ? "

De asemenea, acest fan fic este terminat si il gasiti aici.

6. " I will save you " - îl traduce cu Maya
Rezumat: " Tatal Bellei a abuzat de ea si ea incearca sa ascunda asa ceva cat de bine poate,dar cand Cullenii se muta in Forks vor afla secretul ei?Vor incerca sa o salveze? "
Primele 9 capitole le gasiti aici.

7. " The photographer "
Rezumat: " După ce Edward o părăseşte pe Bella ea devine fotograf.Ce se întamplă cand Cullenii apar ca clienţi? "
Cele 21 de capitole le puteti citi aici.

Speram la multi participanti pentru concurs si va urez spor la citit!

2 comentarii:

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!