duminică, decembrie 12, 2010

Continuari :D


Pana la urma am primit niste continuari care speram ca va vor bucura sa le cititi :) . Eu cu Krisz ne bucuram tare mult :D .

Continuari:

Capitolul 29 din " O alta viata ", scris de Alexa ( aici )

Capitolul 23 din " Life will go on ", scris de Klauss33 ( aici )

Capitolul 7 din " Lupta iubirii ", scris de Oana97 ( aici )

Partea a treia din "Harry Potter si Piatra Invierii", scris de Ramona ( aici )

EDIT:

Capitolele 5-13 din " Obligada a amar " , scris de Ella ( aici )

 Capitolele 4-12 din " El matrimonio Cullen ", scris tot de Ella ( aici )


Si avem si cateva  ficuri noi :

Love is nothing, you are everything [linyae] , scris de Miku, autoare ficului Gangsta soul

Rezumat: " Mi-am lăsat privirea în jos, știam ce însemn pentru el. Dar mai știam și că nu pot lua locul acelei persoane care i-a marcat menirea, care i-a schimbat viitorul și care l-a iubit cu prețul vieții. Nu eram geloasă, pentru că ar fi fost inutil. Știam că el mă iubește, dar îmi era greu să accept că vede în mine persoana de altădată, persoana care în tinerețea sa îi fusese de fapt realitatea. Ea însemnase pentru el scopul vieții, și făcuse întotdeauna tot ce voise.
Nu, nu puteam fi geloasă. Ea era moartă, dar îmi părea rău pentru el, și mai ales pentru copiii lui. Erau într-adevar niște persoane minunate. Și totuși, încă mi se părea ciudat să merg la liceu cu fiica mea. Să ai șaptesprezece ani, să fi aproape căsătorită și să iubești un om care ar putea să-ți fie tată nu era simplu, dar, era un lucru care îmi dădea aripi de speranță. Și, mai mult de atât, dragostea noastră putea învinge orice obstacol. Chiar și durerea copiilor rămași fără mamă. "

Aici gasiti primele 6 capitole .


 Legenda Urmasei, scris de Dienutza

Rezumat: " Cand lumea magica se interpartrunde cu lumea reala, viata Dianei este data peste cap. O noua lupta se va da intre vrajitori, vampiri, varcolaci, mutanti. Oare viata Dianei va mai reveni la normal cand este distrusa de familia Cullen?

Aici aveti 18 capitole.


La Vis sau Realitate, scris tot de Dienutza

Rezumat: " Ce se intampla cand personajele cartilor Amurg prind viata si ajung profesori intr-un mic orasel pentru a o putea salva de Volturi pe Diana? "

Puteti citi 13 capitole aici .


EDIT :

" Intersecţia destinelor", tradus de Ella si Antho

Rezumat: " Isabella Swan vine în Forks cu o misiune, dar nu credea că o să dea peste Edward Cullen în drum. Isabella ascunde multe secrete, dar toate gravitează în jurul celui mai mare dintre ele. Cullenii doresc să se împrietenească cu fata, dar este ceva ciudat la ea. "

Aici gasiti toate cele 14 capitole.


Cam atat deocamdata. Ne auzim curand.

Take care,

Alexya si Krisz

0 gânduri:

Trimiteți un comentariu

Vă mulțumim pentru că ne vizitați blogul și pentru comentariile voastre. Contează foarte mult pentru noi să vă aflăm gândurile :). Dacă ați pus o întrebare, reveniți, cu siguranță vă vom răspunde!